torsdag 6 januari 2011

Prickar i mitt hjärta!

(Färskpotatis från i somras)


Jag gillar prickar! Näää, jag ÄLSKAR prickar!! Så enkelt är det......har prickar på kläder, dukar, gardiner, burkar...ja, listan kan göras lång. Min mamma frågar då och då varför det måste se ut som om Pippi Långstrump bor hos oss....men vem skulle inte vilja bo som Pippi??

Idag ska jag fortsätta städa ut julen. Vill som många andra få in så mycket ljus som möjligt! Ska ta tag i tvättberget också......det blir en del, när man inte attackerat tvättkorgen på ett par dagar. Så nu är det bara att få ändan ur vagnen (fåtöljen)......Åååååhej!

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag älskar också prickar!!
    Mvh en annan "prick" =)

    SvaraRadera
  2. Hej Maria!!

    Vad kul att du kikar in här!! Visst är de underbara....som små vitamintabletter :)

    Välkommen åter!
    Linda

    SvaraRadera